hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Saturday, August 22, 2009

iNGAT lagi x?

hah!,ingat lagi x niat puasa..
yela dah setahun bru berpuasa mesti dah lupe kn....
x pe,disini wada sediakan niat puasa ....
doa niat puasa:
dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.Aku berniat puasa esok hari menunaikan kewajipan ramadhan tahun ini kerana Allah Taala.
okay dah dptkan,so x yah risau agi...
hah jgn luper tunaikan solat 5 waktu &terawih sekali
klu jauh tu dtgla,kn lagi jaud lagi dpt byk pahala ...
SELAMAT BERPUASA..
PASTIKAN TAHUN NIE CUKUP...
KLU POMPUAN TU,PHM2LA..HE3

No comments:

Post a Comment