hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Saturday, August 22, 2009

puasa..puasa...puasa..

Bulan puase dah pon tibe
selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak...
adoi,teringat mse knk2,he2 selalulah juga ponteng..ish2 terok betol...
ade mse tu time ibu tido dgn nyenyak sekali..he3,yela hujan kn waktu tu
ape lagi tidolah
waktu tu lah aku buat keje jht,nk tau mkn ape
mkn kuih tart nenas...
sampi dah separuh balang tu aku kerjakan...
takot juga klo mak perasan...
he3,tpe sampi skrg ibu x perasan kuih tu tinggal sikit
x de pula dia ckp ape2...
aku nie mse knk2 suka BUAT perkara bodo..
yelah curi buah jiran pas tu bling blek buah tu kat uma jiran,
bling mercun kat kepala cousin(smpi ade botak kcil kat kepala dia)sian....
kacau adek2 smpi nk kne halau kuar dri kete (time tu ayah aku mengamuk hbes)
ish x leh luper...
x bagi msuk rumah pon ade,maen kat playground smpi maghrib,lupa dirilah tu..(padan muka!)
klakar,klakar..klu mse nie bole patah blek..
mmg dah lme aku buat,,jadi knk2 x yah risau ape pon..
oklah..kepada semua org puase taun nie mesti pnuh tau
hah,jgn puase mcm budak2 not just thn lapar tpe than nafsu juga...
ibadat tu dperbykkn...
puasa jgn x puasa...okeyh...

No comments:

Post a Comment