hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Sunday, July 19, 2009

keletihan yang melanda diri ku ini...

dah 2 hari,dia telah pergi....
aku amt sedih sbb x dpt jumpe dia..
dia meninggal krna dsyaki menghidap penyakit meningtis iaitu keradangan otak..
ada hikmahya dia pergi,doktor kata
klu dia selamat pon peratus agk sikit dan kmungkinan dia akn lumpuh..
aku pasrah dia telah pergi...
hadiahkan alfatihah untuk dia...
aku amt keletihan yg sgt2
esk pula ade kelas,adoi mcm mls jek nk pegi..tpe mesti pegi
semls-mlsya ingat mak ayah yg dh bersusah payah mencari duit semta-mata utk menyara ank
ankya...
buatlah perkara yang menyenangkan ibu ayah..
herm,aku berharap dpermudahkan menerima ilmu
dan yg penting mesti dpt 3.0 keats ,okey..
go go...wada.

No comments:

Post a Comment