hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Sunday, July 5, 2009

MENANTI ESOK...

Menanti esok,ya Allah..nervousyer aku...
sbb esk kuliah aku start...dan klas aku e5,kos pengurusan maklumat...
gementar jgn kate..mmg nervous..siang tadi mse tgk klas ape,dptlah new friend
nseb baek die sme klas ngan aku nme die arffah,so kteorg ambik phone number...
dan aku berdoa,,
agar pde ari esk dpermudah,dpt lecture yg ok2..he3,and dan yg penting
belajar btol2..
ingat ibu ayah,ape tanggungjawab kte...okies..
semoga hari esok adalah terbaek..he3...:)

No comments:

Post a Comment