hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Friday, July 10, 2009

Kelas sudahpun bermula.....

herm,kelas dah pon bermule..nervous x payah ckplah..
mmg nervous..first class cpt2 nk duduk dpn he3,semangat belajar yg tinggi mse tu.yela kan nak dpt ilmu lebih kne duduk dpn..he3
mse tu klas ctu dpat lecture perempuan nme dia Pn azmawati,herm baek org yer...
alhamdullilah kelas mse tu ok jek..
tpe time esok..kteorg dah dpt assignment ..apeyek..
hah..anno..annoted..pelik tol nme yer..klakar nak menyebut yer
so lecture suruhbcari nme tu sendiri kat library
nme yer adalah annotated bibliography...
kne mimpi dulu dapatkan subjek yg kte minat utk buat ass sje jek lecture tu die gurau jek
and then aku pilih tajuk air pollution..
yang peningyer nak cari bhan yer.mne aku mau cari...
it's okay ini pengalaman bru..anggap sje ini stu cabaran utk mematangkan diri kita okay''
adush pnt yer mmbebel..aku nk kms brg
nk blek UMAH!HAPPYYER..HE3...
kte sambung nnti yer...

No comments:

Post a Comment