hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Friday, July 17, 2009

Dia pergi jua....

aku bru tau,dia pergi time aku jalan2 kat bandar segamat,outing mase tu.
ibu aku tibe2 call suruh beli tiket blek waktu sekarang,sbb die dlm keadaan nazak.
alih2 ibu aku ckp x yah beli tiket,x pelah dia kte..ade aktiviti kn ari tu..so x yah blek klo ade ape
nnti ibu call..
ptg tu jugak,ibu suruh blek naek pakcik yg duduk kt kg jawa.
ape lagi dlm keadaan kelam kabut,aku blek..
itupun x sempat jumpe sepupuku
dia telah pergi....PADA hari nie...
dalam perjalanan aku mau ke hospital...
tpe...
aku smpi lmbt dlm maghrib
dan dia tlh pon dkbumikan
dan aku berasa kesal yg amat sgt2 sbb x dpt lihat dia buat kali terakhir...
Ya Allah,kau cucurilah roh sepupuku,IMILIANA BTE ABDUL MAJID...
Ya Allah,kau ampunilah dosa2 yer,jauhkanlah die dari azab api neraka..
kasihanilah die,sesungguhya kau maha pengasih,Ya Allah..
AMIN..

No comments:

Post a Comment