hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Sunday, July 12, 2009

gembira&sedih...

aku x tau nk kte ape,ade dua perasaan aku sedih&gembira...
aku happy sbb blek uma jumpa family aku..
tpe mse ari sabtu,pas aku jln2 ngan ibu kat plaza angsana,aku dan ibu pegi uma cousin aku kat bandar baru uda just nak ambik blek kmus english utk aku gne....
ketuk punye ketuk pintu x de sape pon...so
kte org pegi uma lagi satu iaitu uma mak die..
x sangka btol die adekat situ tpe dlm keadaan yg menyayatkan hati
rupe2 yer die bru jek kne skit trok,
die mengadu skit kepala smpi menhentak kaki kat dinding smpi lembam.dan bdn die kurus sgt2.
pade hari esok aku blek segamat,sbb ari isnin kelas dah pon start.
aku bole berdoa agar die sembuh.....
Ya Allah,kau sembuhkanlah die,kasihanilah die kau kurangkanlah bebanan kesakitan yg dialami oleh die..sesungguhyer kau maha pengasih..kau ampunilah die.
AMIN...

No comments:

Post a Comment