hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Sunday, July 5, 2009

Minggu Mesra Siswa....UITM.

hari nie dah hbes mms...erm penat x terkate..semua menjerit happy...sbb dah x de orientasi

so pas nie diaorg sume nak bantai tido...

ingat lagi mse daftar kolej ari tu rmi org..yela sume ngan family masing2...
mse tu aku x berape lucky sgt...yela tunggu bilik lme sgt sbb bilik nyer kunci..pnt family aku menunggu..nseb baek jiran dpn bilik aku baek ati,die bagi family aku tumpang kat bilik die..
yela kesian tgk family berdiri lme..
at last,roomate aku dtg,rupe2 yer die kuar jap so die kunci bilik tu..pas kteorg kms bilik
family aku kuar pegi uma kwn die kt kg gemereh just makan2 dan melawat die...
smpi luper waktu..ha kau...panik aku,tgk2 sume org dah berkumpul
dahlah trtggl telekung kat bilik...kenalah naek panjat tangge yg tinggi..
smpi jek sne jiwaku sedih..sbb pintu yer kunci!sedih btol
knelar turun blek cari roomate..jumpe pon die..naek lagi
so keje aku naek trun,trun naek...smpi otaku pusing...
herm mse minggu mms adalah pengalaman bru bagi aku..
yela nielah first time aku terpisah dgn family...sedihlah juga.he3...but best juga mms nie
yela sume nk kne mkn lju2,mandi laju2,jln laju2..sumeyer laju2..he3
plig ksian,time solat rmi yg terlelap jap..x pe aku phm pnt sgt kn..sbb aku pon sme juga ha3
tgk mte diaorg sume bengkak...
ajk mms buat mcm tu hnye nk mendisiplinkan kteorg jek agar kental dan berdisiplin utk menhadapi cabaran di u nie..
ingat nie mms,pengalman mnis tau...jgn luper smpi ble2..okey..

No comments:

Post a Comment