hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Monday, August 31, 2009

MERDEKA!!!

MERDEKA!!
merdeka!itu tanda yer cuti!he..cuti jek tau...
minggu nie mcm2 kne buat
yela assignment imd 102,nak kne lukis bendera klu nak cop kolej....
he3 balik umah nie suruh sape lagi...
adek-adekla,siap diaorg aku mengarah jek...kakak yg kejam yer..
bukan kejam ape pon..suruh lukis dan warna bendera jek...dpt pahala tau...
aku blek umah pon sbb nak ambik laptop,klo x mcm mne nak wat assignment...
taun nie hari kemerdekaan agak hambar sbb bulan puase,kerajaan x wat ape2 sgt pon sbb bln puasa pas tu keadaan yg agk teruk skrg nie iaitu penyakit h1n1 nie..
Ya Allah gerunyer,bile rmi yg disyaki kena h1n1,so jagalah kesihatan diri yea
jgn pegi tmpt yg sesak,pakai mask,hah!beli satinizer dettol tu..
klu tersentuh benda2 kotor ltkla,simple jek..klu sape yg dmm tu cpt2 ar pegi klinik jgn snyap jek
pikir org laen,mengancam nyawa org laen tau...
walaupun happy sbb blek uma tpe sedih juga assignment nie msuk mimpi...
dahlah still blur lagi ...klu kat umah x de mne buatyer...
oklah pnat membebel..kte berenti dsini dulu

No comments:

Post a Comment