hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Thursday, September 24, 2009

Raya+kampung+assignment


niela adek husna,yg tgh tunggu duit raya....

ibu yg tgh kletihan pas berjln beraya satu kampung.




ha ha...ayah aku smpi terlentok dalan kete...jge mulut baek2 ayh takot air liur meleleh kang..he3



adikku sikecik,dia nia penakut sikit ngan mercun.bunga api pon maen2 takot2 ..klakar btol..
klu dgr jek bunyi mercun yg kuat mesti tutup telinga dgn kuat dan dgn buat muka mcm nmpk hantu...


herm,raya taun nie boring x mcm taun2 lpss..
lagi pon rye kat batu pahat kat sne x de sape2 pon..nenek atuk dah tiada,pakcik makcik pon x semua yg blek,sepupu2 pon buat hal msing2...
so boring!


dan rindu zaman kanak2 ku...
klu ikutkan selalu raya blek perak kat kuala kangsar tpe taun nie x,niela
bru first time first day raya kat uma sendiri...rinduyer kampung kat perak ..
adek aku lagi dahsyat,tanye rindu kat sape kat kampung perak
wada:aqil rindu x kat kg perak?
aqil:rindulah...nak blek sne..
wada:aqil rindu kat atuk opah ke?kakak pon rindu diaorg..
aqil:he he..aqil x rindu diaorg tpe kat kambing...
wada:hah!kambing ..kau rindu kambing wat ape..yekele
bile msuk kndang kambing menangis2 tkot tgk kmbing nme manja
tpe ble kate rindu..geli jek..
aqil:he he(tersengih mcm kerang busuk)...
riang ria raya tpe aku msih bersyukur dpt beraya dgn org tersayang dari mereka yang kehilangan


keluarga tercinta...
adoi byk assignment pulak tu..mnelah sempat nak buat...last minute jugak bru buat
aku ade dua assignment iaitu annotated bibliography dan blog...
kat kampung x de pulak line utk internet,pnt jek bwa laptop ke kg..herm hampeh...
herm hari raya ke4 bru blek jb..
hari raya ygbiasa saja..
rindu rendang tok,sedapya....





















No comments:

Post a Comment