hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Thursday, September 24, 2009

raya ke-4..




opss,sori...luper nak rotate gmbr..so knelah senget2 kepala..x susah pon nak sengetkan kepala,simple jek...
wow mkn smpi x ingt org laen yer...kuat juga selera adikku nie..

he he..luper nak rotate lagi...otak dah kong sikit...
ibu nie minum smpi menjeling jeling lagi..jgn lah mara yea..
just take a pix jek....glamor tau klo msuk dlm blog nie..he he


ha ha..bru nak bagi senyuman pas bedal satu kerangka ayam..
dah kenyang bru buat muka ceria.....
klo sebelumnie buat muka mcm giant kwn si nobita..he 3..
nielah family aku..perasan x,ade seorang yg x msuk dlm pix tu.
saper lagi klo bkn aku..'
aku kt mne?tgh snap pixla...
wah happy2 jek muka..yela pas bru jek mkn..
klo tadi ngan muka bengis adek adek aku,jgnlah berani tegor..nahas korang..gurau jek..
pas mkn nie kte sume tidolah!



*kiteorg blek jb mse hari raya ke4..
mse tu kat rumah makcik kat kluang,dia keje polis so rumahya kat berek polis..umah dia best bto sbb rmai jiran melayu..x mcm kat tmpt umah aku,hmpir ksemua cina...
apa lagi kat uma makcik aku tu bisingla pnuh dgn mercun..x seronolah tgk diaorg maen..
teringat zmn muda mudi dulu..ha ha ha...kiteorg pulang ke jb dlm kul 11..smpi jek jb dah tengahari so perut semua dah buat nyanyi rock..laparlah!singgahla jap kat jusco ..saja
mak aku nak belanja..makanlah kteorg dgn hati yg gembira....
he he..dah besar gni pon aku dapat duit raya..byk lagi dari duit raya adek2 aku..
jgn jealousyer wahai adek-adekku..he3..

No comments:

Post a Comment