hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Friday, September 25, 2009

ini satu kisah..he3

inilah stu kisah adek- adekku,ssuka sgt berebut da bergadoh
ala berebut beg jek..ish ish..tgklah tu aksi2 diaorg dan saper yg menang..dahlah waktu tu tgh raya uma org..herm

hah..tarik punya tarik..sampi adek aku husna smpi terbaring..
nseb baek ade karpet..bolelah landing2 yek..aku sbgi kakak..dah x tau nak kte ape
nak ktawa jek,biasalah budak2 aku pon mcm tu juga dulu..berebut2..

hah..nie kate beg nie aku punya,dia punya...
mse dulu x de pulak berebut,bila sorang tgh pkai sibuk yg laen nak juga...pening aku tgk..mak aku pon mls nak lyan dia tgh sibuk mkn2...
aku pon sme gak mls nak lyn,smbil2 tu snap pix lagi..
jom tgk saper yg kalah..






hermm,last sekali adekku husna kalah..mmbazir air mata jek..
ala rugi jek gado x de faedah pon....hah tgk kang skrg dah frust...
okey,yg kat luar tu jgn ikot aksi nie bahaya..he2
SELAMAT ARI RAYA,JAGAN LUPER BAGI DUIT RAYA YEA...






No comments:

Post a Comment