hi semua, nama saya Nur Hawadah bte Mohd Yusof. korang semua bley pnggl saya wada, saya dlhirkn pda 30jun91 kini saya blajar di UiTM segamat dan mengambil kos pengurusan maklumat. saya jga mrupakan ank sulung antr 6 org adk bradik. jadi,saya mrupakn hrapan ibu bapa saya.

Saturday, September 26, 2009

pulang...

alhamdullilah,akhirnya sampi juga uitm segamat hari nie..
pas berya seminggu..adoi mesti rindu uma..mmg rindu giler pon..dahla assignment x siap2 lagi..
hari nie family aku antar,smpi pon ptg..letih gila bdn..padahal bkn aku yg bawa kete..
thanx ibu ayah sbb willing nk antar kakak...
okeyh,esk smbung rutin mcm biase pegi ke kelas..walaupon ade kmlasan kat hat aku...
so puasa pon dah hbes...
adelah kesat(adoi malasya..)
berebut -rebut beli mknn tghari..
pnas&pnat..
plus assignment lagi..dan bile nak blek uma..bru jek bbrape minit berpisah ngan family
dahmula rindu...
okey..okey dah stop merungut..ini semua satu cabaran utk berjaya
jgn mudah putus asa okey,insyaallah..kte semua akn berjaya jika berusaha..
dan
jgn luper doakan kejayaan kita dlm pelajarn
&
untuk semua rakan2,semoga mendpt dean list yer..
AMIN.....

No comments:

Post a Comment